Sunday 26 April 2015

Promosi Shaklee - April 2015

Tinggal 4 hari lagi untuk Promosi April berakhir.

Buat yang ingin berdiet atau menguruskan badan, promosi bulan ini adalah yang paling menarik sekali. Macam tak percaya bila ada dua produk dalam set diet termasuk dalam promosi kali ini.


Jangan tunggu lagi! Promosi ini sangat berbaloi. Bulan hadapan harganya akan kembali ke asal. Anda boleh berkongsi dengan rakan untuk membeli produk ini atau beli banyak untuk stok simpanan anda!

Jika anda mahukan penjimatan yang lebih lagi pada harga ahli, sms/whatsapp saya untuk saya kongsikan caranya. Bertindak sekarang!

****************************************************
Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee dengan harga ahli atau mahu menambah pendapatan sampingan seperti saya, boleh hubungi saya melalui whatsapp di 012-2633606  dan saya akan kongsikan caranya.



No comments:

Post a Comment